„- Emlékszel mint mondtam tegnap, mon Amour? Milyen Nő kell nekem...........?

 

„-???”

 

„-Mosoly egy mogorva világban….szeretet egy olyan világban, mely olyannyira hajlamos a gyűlölködésre.... simogatás egy olyan világban, amelyik olyannyira szereti osztani a pofonokat.. ...egy biztos pont, egy sziget, egy olyan világban mely vízbefulladással fenyeget, és én kiúszhatok erre a szigetre! Szeretet legyél egy olyan világban melynek szíve telve gyűlölettel... legyél a fény egy olyan világban, mely úgy imádja a sötétséget... Nekem, legyél Te a fény, mert én nem szenvedhetem a sötétséget.... Legyél a szeretet nekem, ebben a gyűlölettel telt szívű világban... és azt gondolom, TEBENNED találtam/-om meg EZT  a nőt mademoiselle.. „

 

„- ...Az a gond, hogy többet nem tudok mondani annál, amit te már elmondtál…. abban, amit elmondtál, minden benne van, amire én is vágyom…”

 

„ - Örülök, ha a szívedből szóltam mon Amour! Éppen ERRE vágytam, hogy ÉPPEN EZT érezze valaki.... mon Dieu ... és arra vágyom, hogy érezze : mi ketten, mi ketten egy hajón vagyunk a tomboló tengeren, és EGYÜTT vagyunk, és vágyom rá hogy azt mondja: szeretlek, és Veled akarok lenni, és védj meg engem, és oltalmazz a tengertől, Kapitány, ó én édes Kapitányom   és én erre azt mondjam: életem a Tiéd, ÉRTED élek és megóvlak és megvédelek és mi ketten, mi ketten a közös hajónkon, SOHA el nem süllyedünk .... Mert vigyázok Rád, ó én édes Szerelmem...”

 

A bejegyzés trackback címe:

https://caesarion.blog.hu/api/trackback/id/tr672891775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása